نوشته شده توسط : خیرالله

انواع جراحی بینی کدامند و جراحی برای سنین مختلف یه چه صورت است

آیا می دانستید که بجز جراحی زیبایی بینی جراحی های دیگری نیز برای بینی وجود دارد؟ در این مقاله با انواع جراحی بینی بیشتر آشنا می شوید.

Anti-scar pomade

با اینکه جراحی زیبایی بینی برای افرادی که به دنبال راه موثری برای افزایش زیبایی خود هستند، قطعا یک انتخاب محبوب به شمار می رود، اما جراحی های دیگری هم برای بینی وجود دارد که هر کدام نتیجه ی به خصوصی را به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: انواع جراحی بینی کدامند و جراحی برای سنین مختلف یه چه صورت است , جراحی زیبایی بینی , جراحی بینی تزریقی , جراحی بینی برای افراد میانسال ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

دلایل کج شدن یا پیچ خوردگی بینی چیست و جراحی برای بینی کج چگونه انجام می شود


بینی کج یا پیچ خورده

 

بسیاری از بیمارانی که در گذشته بینی شان شکسته است و قبلا برای کاهش شکستگی بینی با روش بسته اقدام کرده اند، نیاز به درمان کجی یا پیچ خوردگی بینی دارند. علاوه بر این بسیاری از بیمارانی که برای درمان بینی کج یا پیچ خورده، جراحی بینی انجام داده اند ممکن است متوجه شوند که کجی بینی آنها هنوز باقی مانده است و به دنبال جراحی دوم و سوم برای ترمیم کجی یا پیچ خوردگی باقیمانده ی بینی خود باشند.

مشکل بینی کج کجاست؟

اصلاح بینی کج یا پیچ خورده یکی از بزرگترین چالش ها در زمینه ی سپتورینوپلاستی را در مقابل ما قرار می دهد. چون دلایل بسیاری برای کجی و پیچ خوردگی بینی وجود دارد، اولین وظیفه ی جراح تشخیص علت و تنظیم برنامه ی درمانی است. پس در این شرایط پزشک باید قادر باشد که علت را به دقت تشخیص دهد تا به وسیله ی آن بتواند برنامه ای برای یک جراحی درست و مناسب ترتیب دهد. برای اینکه درمان بینی، مناسب و موثر واقع شود، برنامه ی درمانی باید به گونه ای باشد که در آن تعادل، تناسب، تقارن و اصلاح عملکرد بینی در نظر گرفته شود.

بینی پیچ خورده

 



:: برچسب‌ها: دلایل کج شدن یا پیچ خوردگی بینی چیست و جراحی برای بینی کج چگونه انجام , مشکل بینی کج , بیماران اغلب از انسداد , غضروف تشکیل ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

جراحی پلاستیک چیست ومواردی که باید در جراحی پلاستیک درنظر گرفته شوند

اداهای صورت به ما اجازه می‌دهند تا با یکدیگر تعامل کرده و ارتباط برقرار کنیم. ظاهر ما نیز بر چگونگی درک دیگران از ما بستگی دارد از این رو بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا «بهترین صورت خود» را به نمایش بگذارند.
جراحی پلاستیک صورت

برخی افراد تمایل دارند تا جنبه‌های معینی از صورت خود را بهبود بخشند. برخی دیگر با ناهنجاری صورت همانند لب ترک‌خورده یا دیگر نواقص تولد متولد می‌شوند و سزاوار اصلاح می‌باشند. بسیاری از ما اثرات پیری همانند آسیب آفتاب یا ضربه‌های گذشته را مشاهده می‌کنیم. خوشبختانه بسیاری از این شرایط را می‌توان از طریق روندهای انجام شده توسط جراح، اصلاح کرد.

چرا جراحی پلاستیک صورت را انجام داد؟

 



:: برچسب‌ها: جراحی پلاستیک چیست ومواردی که باید در جراحی پلاستیک درنظر گرفته شوند , کلمه یونانی پلاستیکوس , شامل بیهوشی , , گذر زمان از بین نمی‌رود تقریباً هر فردی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه  جراحی بینی(رینوپلاستی) را انجام دهیم

(Rihnoplasty) یک روش جراحی است که از آن می‌توان جهت کوتاه یا بلند کردن طول بینی، تغییر شکل آن، کوچک کردن سوراخ‌ها و یا بالا بردن نوک بینی استفاده کرد.


جراحی بینی(رینوپلاستی)

هنگام برنامه‌ریزی جهت عمل رینوپلاستی، جراح شرایط فرد و ویژگی‌های بینی و پوست روی آن را بررسی کرده و مواردی که فرد مایل به تغییر آن است را در نظر می‌گیرد. قسمت بالایی بینی، استخوانی و قسمت پایینی آن غضروفی است. رینوپلاستی می‌تواند استخوان، غضروف و یا هر دوی آن‌ها را اصلاح کند.

 

 



:: برچسب‌ها: چگونه جراحی بینی(رینوپلاستی) را انجام دهیم , عوامل مهمی که تعیین می‌کند , کاهش خونریزی و تورم , انجام عمل توسط یک جراح ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

عمل جراحی زیبایی پلک بالا را انجام دهیم

برش درست روی چین طبیعی پلک داده می شود لذا احتمال اینکه بعد از جراحی زیبایی پلک چشم جای برش روی پلک ها بماند، فوق العاده کم است. بعد از برداشتن از پوست و نسج زیر پوستی در صورت لزوم کیسه های چربی نیز برداشته شده و محل برش با نخ بسیار نازک دوخته می شود

عمل جراحی زیبایی پلک.

جراحی زیبایی پلک پایین:اگر میزان پف پلک پایین و بیرون زدگی چربی های آن زیاد باشد محل برش کاملا زیر خط مژه ها خواهد بود تا جای اسکار آن مشخص نباشد . در این صورت علاوه بر خارج کردن چربی های اضافه می توان پوست اضافی پلک را نیز چید اما اگر میزان بیرون زدگی چربی ها خیلی زیاد نباشد و پوست پلک نیز در حد معمول باشد می توان چربی ها را از طریق برشی واقع در سطح داخلی پلک خارج کرد. مزیت این نوع جراحی زیبایی پلک چشم آن است که روی پوست هیچ برشی وجود ندارد و ضمنا بهبودی و ترمیم آن نیز سریع تر است.

 



:: برچسب‌ها: چگونه عمل جراحی پلک بالا را انجام دهیم , پلک چشم , چند قطره خون از محل بخیه , جراحی زیبایی ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

 

تفاوت جراحی بینی گوشتی با استخوانی در چیست

جراحی-کلینیک رز

 

جراحی بینی های گوشتی راحت تر است یا بینی های استخوانی؟

 

ساختمان بینی

بینی از پوشش خارجی متشکل از پوست و لایه عضلانی زیر آن، اسکلت بینی (استخوان+غضروف) و پوشش داخلی متشکل از مخاط و پوست تشکیل شده است. پوست به ویژه در قسمت پایین بینی نقش بسزایی در شکل دادن به بینی دارد و هرچه ضخامت آن کمتر و انعطاف پذیری آن بیشتر باشد، پزشک متخصص زیبایی بینی بهتر می تواند به بینی به ویژه نوک آن فرم دهد. بینی های استخوانی پوستی ظریف تر با قابلیت ارتجاعی بیشتری دارند. کیفیت پوست در بینی های گوشتی به ویژه در نوک بینی کمتر از بینی های استخوانی است.

 



:: برچسب‌ها: تفاوت جراحی بینی گوشتی با استخوانی در چیست , توسط پزشک ماهر , کیفیت پوست بینی , راحت تر است یا بینی های , ساخت پایه غضروف ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

منظور از بینی گوشتی چیست و چرا میگن جراحی بینی گوشتی مشکل تر است ؟

منظور از بینی گوشتی چیست و چرا جراحی بینی گوشتی مشکل تر است ؟

بینی گوشتی چیست ؟

بینی گوشتی اصطلاحی است که به بینی هایی که در قسمت نیمه پایینی بینی دارای پوستی ضخیم  و چربی زا هستند است اطلاق می شود.

مشخصات بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

برخی مشخصات بینی های گوشتی عبارتند از :

 



:: برچسب‌ها: منظور از بینی گوشتی چیست و چرا میگن جراحی بینی گوشتی مشکل تر است , پوست نازک در جراحی بینی , پوست ضخیم به دلیل سنگینی , اسکلت بندی قوی تری , جراح مجرب و متخصص ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

برای پیشگیری از بروز گوشت اضافه در بینی خودم بعد از جراحی چه بایدکنم

 

برای پیشگیری از بروز گوشت اضافه در بینی بعد از جراحی چه باید کرد؟

تشکیل گوشت اضافه به نوع پوست فرد و رنگ آن، میزان دقت و تجربه جراح و همینطور به چگونگی مراقبت های بعد از جراحی بینی نیز مرتبط است.

اسکار یا جای زخم

همانطور که می دانید پره های بینی از جمله حساس ترین بخش ها در جراحی بینی محسوب می شود و اگر جراح حین عمل دقت و ظرافت کافی را برای ایجاد برش و بخیه زدن این ناحیه نداشته باشد، ممکن است در بروز گوشت اضافه و یا ماندگار شدن اسکار بخیه موثر باشد.

 



:: برچسب‌ها: برای پیشگیری از بروز گوشت اضافه در بینی خودم بعد از جراحی چه بایدکنم , بینی های استخوانی , ماده ضدعفونی کننده , شکل و اندازه بینی , داروی گیاهی و مکمل های طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

کلویید یا گوشت اضافه بدن چیست و چگونه کلویید یا گوشت اضافه من را درمان کنیم

 

 

کلویید یا گوشت اضافه عبارت است از رشد بیش از اندازه‌ی بافت همبند جای زخم که در اطراف زخم، معمولاً پس از التیام آن، ایجاد می‌شود. جای زخم کلوئیدی گاهی اوقات با جای زخم هیپرتروفیک اشتباه گرفته می‌شود.

 

Keloid-Removal1

 

در مجموع، کلوئید معمولاً از زخم اولیه بزرگ‌تر است و بیش از محدوده آن رشد می‌کند، حال آن که بافت در جای زخم هیپرتروفیک داخل محدوده زخم اولیه جای می‌گیرد. علت ایجاد گوشت اضافه مشخص نیست اما در کل در میان افراد دارای پوست تیره رواج بیشتری دارد. درمان‌های گوناگونی برای این مشکل وجود دارد. افراد مستعد ایجاد گوشت اضافه باید از سوراخ کردن بدن (پیرسینگ)، خالکوبی (تاتو) و جراحی غیرضروری خودداری کنند.

 



:: برچسب‌ها: کلویید یا گوشت اضافه بدن چیست و چگونه کلویید یا گوشت اضافه من را درمان کنیم , سوراخ کردن گوش , فلوئورو اوراسیل و بلئومایسین , روی آوردن به جراحی , بروز کلویید روی بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

سندرم خشکی بینی چه دردیه و چگونه سندروم خشکی بینی را درمان کنیم ؟

داخل بینی با غشای مخاطی پوشیده شده است که بینی را مرطوب نگه میدارد و ما را در برابر ورود اشیای خارجی به داخل بینی از طریق استنشاق مصون میدارد.

در برخی موارد داخل بینی خشک و دردناک میشود و شما در بینی خود احساس خارش میکنید که در برخی موارد منجر به خون دماغ شدن نیز میشود. در این وضعیت، روشهای مختلف درمانی و برخی درمانهای خانگی میتواند بینی را مرطوب نگه دارد.

 



:: برچسب‌ها: سندرم خشکی بینی چه دردیه و چگونه سندروم خشکی بینی را درمان کنیم , خستگی و ضعف طولانی مدت , سالین از محلول لاکتات رینگر , بهبود عملکردهای عصبی , پشت حفره عریضشده بینی , گرما رطوبت برگشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه عواملی باعث افتادن نوک بینی من پس از جراحی بینی می شود

چه عواملی باعث افتادن نوک بینی پس از جراحی بینی می شود

 

در برخی موارد، بیماران از نتایج به دست آمده پس از انجام عمل رینوپلاستی راضی نیستند زیرا تغییرات ایجاد شده باعث ایجاد اثرات منفی در چهره آنها شده است. یکی از مشکلات شایع پس از انجام عمل جراحی بینی، افتادگی نوک بینی است.

این بدان معنا است که اگر از نمای جانبی به بینی نگاه کنید، سطح نوک آن نسبت به بقیه قسمتهای آن در محل مطلوبی قرار گرفته است اما به مرور زمان نوک بینی حالت افتادگی پیدا کرده و از نمای نیمرخ ظاهر گرد و محدبی پیدا میکند.

 



:: برچسب‌ها: چه عواملی باعث افتادن نوک بینی من پس از جراحی بینی می شود , باعث ایجاد اثرات منفی , پیشبینی و پیشگیری , کاهش تورم و بسته شدن شکافهای بافتها , قدرت و استحکام کافی , جراح باید عواقب ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

تاثیر عمل جراحی بینی بر حس بویایی من چیست

تاثیر عمل جراحی بینی بر حس بویایی چیست

 

در بسیاری از موارد تنها دلیل انجام رینوپلاستی (جراحی بینی)، زیبایی نیست. بسیاری از بانوان و آقایانی که به سختی نفس میکشند، امیدوارند که پس از عمل بینی بتوانند بهتر نفس بکشند.

عملکرد بینی پس از عمل نگرانی مشترک اکثر بیماران است و یکی از متداولترین سوالاتی که بیماران از جراحان میپرسند این است که آیا ممکن است جراحی بینی حس بویایی را از بین ببرد؟

گذشته از تمام مسائل و مشکلات بهتر نفس کشیدن نباید به قیمت از دست دادن حس بویایی تمام شود و شما را تمام عمر از استشمام عطر گلها و بوی خوش محروم کند. در ادامه با ما همراه باشید تا از اثر جراحی بینی بر حواس بویایی و چشایی و احتمال بروز عوارض تنفسی پس از عمل آگاه شوید.

عمل بینی یا رینوپلاستی چیست ؟
در رینوپلاستی یا عمل بینی ساختار، عملکرد و یا ظاهر بینی تغییر داده میشود. تغییراتی که بسته به نیازها و خواستههای بیمار ممکن است کوچک و ظریف یا چشمگیر و قابل توجه باشد. عمل بینی به دو روش باز و بستهانجام میشود. عمل بینی باز بهترین نتایج و چشمگیرترین تغییرات را به دست میدهد، اما برای انجام عمل باید برش کوچکی روی کلوملا (بافت جداکننده سوراخهای بینی) ایجاد شود. اگرچه در عمل بسته هیچ برش خارجی ایجاد نمیشود، اما نتایج آن به دلیل عدم دسترسی به ساختارهای داخلی بینی به اندازه عمل باز قابل توجه نیست.

تاثیر عمل زیبایی بینی بر حس بویایی
اگر درصدد انجام جراحی بینی هستید، احتمالاً دچار این نگرانی هستید که مبادا عمل بینی منجر به از دست رفتن حس بویایی شود. در واقع ضعیف شدن و از بین رفتن حس بویایی یکی از عوارض عمل بینی است که البته موقتی است.

حواس چشایی و بویایی جزء حواس شیمیایی طبقهبندی میشود. محرکهای بویایی بسیاری، مانند بوی قهوه، پرتقال و گل، در اطراف ما وجود دارد که مولکولهایی بودار را آزاد میکند. بینی حاوی تارهای ظریفی است که در عصب حسی، موسوم به عصب بویایی سازماندهی شده است. این عصب که حاوی نورونهای گیرنده مخصوصی است به گونهای خلق شده است که بو را تشخیص دهد. زمانی که مولکولهای بو به نورونهای گیرنده میرسد، حس بویایی را تحریک میکند.

مجراهای بینی پس از عمل متورم میشود و جریان هوا را داخل بینی کاهش میدهد. مولکولهای بو به دلیل انسداد و گرفتگی مجراهای بینی به گیرندههای روی پایانههای عصب بویایی نمیرسد. چون گیرندههای تشخیص دهنده بو هیچ رایحهای دریافت نمیکند، حس چشایی نیز کاهش مییابد. درست مانند زمانی که سرما میخورید و بینیتان میگیرد و فقط مزه غذاهای پرادویه را تشخیص میدهید.

همانطور که ورم پس از جراحی بینی به تدریج از بین میرود، حس بویایی نیز بهبود مییابد و بیمار دوباره میتواند مزهها و بوها را حس کند. برگشت کامل حس بویایی و چشایی در اکثر بیماران 6 ـ 3 هفته طول میکشد. در این بین تعداد انگشتشماری از بیماران حس بویایی را پس از عمل بینی برای همیشه از دست میدهند. البته این عارضه بسیار نادر است و چون مجرای مسدود شده بینی اصلاح یا جابجا میشود، برخی بیماران حتی پس از عمل متوجه تقویت حس بویایی نیز میشوند.

برگشت حس بویایی و کاهش عوارض
ازآنجایی که ضعیف شدن حس بویایی پیآمد التهاب بینی است، با رعایت چند توصیه ساده میتوانید روند التیام را تسهیل کنید. استراحت کنید، مایعات فراوان بنوشید و فعالیتهایی مانند ورزشهای تماسی پربرخورد که باعث آسیب دیدن بینی میشود، انجام ندهید. بینی را با محلول سرم نمکی (سالین) شستشو دهید تا علائم سریعتر برطرف شود. در صورت بروز حساسیت یا عفونت نیز باید از اسپری آنتی بیوتیک یا استروئید استفاده کنید. همچنین در زمان مقرر حتماً به جراح مراجعه کنید تا وضعیت شمت بررسی شود.

اگرچه خطر از بین رفتن همیشگی حس بویایی ضعیف است، بااین حال بهترین روش برای به حداقل رساندن احتمال آسیب دیدن حس بویایی مراجعه به جراح پلاستیک مجربی است که در زمینه انجام عمل بینی مهارت دارد. چنانچه قصد دارید برای عمل بینی اقدام کنید، حتماً با یک جراح معتبر مشورت کنید. یکی از بهترین روشها برای اطمینان از مناسب و ایمن بودن انجام عمل مراجعه به پزشک و تشریح وضعیت و انتظار از عمل است. حتماً به متخصصی مراجعه کنید که در زمینه زیبایی ظاهری و عملکرد بینی آگاهی کامل داشته باشد. جراح مجرب نهایت تلاش خود را میکند تا هم ظاهر و هم عملکرد بینی را بهبود دهد.

جمع بندی
اکنون مطمئن شدهاید که پس از عمل بینی باز هم میتوانید از استشمام بوی خوش گل سرخ لذت ببرید. اکثر بیماران پس از گذشت 6 ـ 4 هفته حس بویایی خود را به طور کامل بازمییابند. نگران نباشید، پس از جراحی بینی نه تنها از به مشام کشیدن رایحه گلهای بهاری محروم نخواهید شد، بلکه شکل و عملکرد بینیتان نیز بهبود خواهید یافت.



:: برچسب‌ها: تاثیر عمل جراحی بینی بر حس بویایی من چیست , بیماران از جراحان , روند التیام را تسهیل , مولکولهای بو به دلیل انسداد و گرفتگی , متخصصی مراجعه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

نشانه های عمل جراحی  زیبایی بینی موفق و ناموفق بینی نازم چیست

نشانه های عمل جراحی  زیبایی بینی موفق و ناموفق بینی چیست

 

عمل رینوپلاستی که در اصطلاح عام عمل جراحی بینی شناخته شده است، یک روش جراحی است که تغییراتی را در بینی به دلایلی زیبایی یا پزشکی انجام میدهد.

هدف متخصص جراح که عمل جراحی زیبایی بینی را انجام میدهد همیشه ایجاد جذابترین و طبیعیترین نتیجه میباشد که با بقیه ویژگیهای صورت بیمار همخوانی دارد.گاهی اوقات عمل جراحی بینی برای کمک به بهبود تنفس بیمار برایبه حداقل رساندنگرفتگی بینی انجام میشود. در تمام موارد، دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از لحاظ عملکردی و زیبایی، نشان دهندهی یک عمل جراحی موفق است.

 



:: برچسب‌ها: نشانه های عمل جراحی زیبایی بینی موفق و ناموفق بینی نازم چیست , یک عمل جراحی بدون ایجاد زخم , متخصصین جراحی پلاستیک , هماهنگی اجزای صورت , خوشبختانه فقط یک تغییر جزئی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چاق یا لاغر شدن هیکلم نتیجه جراحی زیبایی بینی را خراب می کند یا نه

احتمالاً هنگامی که برای عمل زیبایی بینی(رینوپلاستی) و تغییرشکل یا تغییر اندازه بینی برنامهریزی میکنید، چندان به تاثیر چاق یا لاغر شدن پس از عمل بر نتیجه جراحی فکر نمیکنید.

تغییر وزن بدن در صورت نیز نمود مییابد، به ویژه اگر صورت نیز لاغر شده باشد. این تغییر پس از جراحیهایی مانند رینوپلاستی باعث عدم تناسب یا ناهماهنگی بین اجزاء صورت میشود.

 



:: برچسب‌ها: چاق یا لاغر شدن هیکلم نتیجه جراحی زیبایی بینی را خراب می کند یا نه , نتیجه جراحی بینی , وزن و تناسب صورت , زیباتر شدن بینی , تغذیه پس از جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

سالک چیست و درمان اسکار و جای زخم سالک روی بدن نازم با لیزر چگونه انجام می شود

سالک چیست ؟ درمان اسکار و جای زخم سالک با لیزر چگونه انجام می شود

 

لیشمانیوز نوعی عفونت انگلی است که در اثر گزش پشه خاکی ماده فلوبوتومین به انسان منتقل میشود. این انگل در بسیاری از کشورهای استوایی و معتدل وجود دارد.

اپیدمی زمانی بروز مییابد که افراد در اثر جنگ یا مهاجرت در ناحیه آلوده قرار بگیرند یا این که مردم ناحیه مستعد لیشمانیوز نرخ بالایی از بیماری یا سوء تغذیه را تجربه کنند. لیشمانیوز پوستی یا جلدی (سالک) به ندرت کشنده است، اما اسکار یا جای زخم ناخوشایندی را باقی میگذارد. موارد شدید لیشمانیوز احشائی در صورت درمان نشدن، تقریباً همواره کشنده است.

 



:: برچسب‌ها: سالک چیست و درمان اسکار و جای زخم سالک روی بدن نازم با لیزر چگونه انجام می شود , انگل لیشمانیا , بزرگ شدن طحال , لیپوزومال آمفوسیترین بی و پارومومایسین , فعالیت پشه خاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

عمل جراحی پلاستیک پیشانی برای کوچک و کوتاه کردن پیشانی بلند چگونه انجام می شود

 

در پیشانی های مردانه معمولاً یک برآمدگی استخوانی درشت دقیقاً در بالای چشمها و زیر ابروها وجود دارد که غالباً به آن "برجستگی پیشانی" گفته میشود.

عمل جراحی فرم دهی و کوتاه کردن پیشانی شامل شکل دهی به استخوانهای پیشانی و حدقه چشم به منظور حذف برآمدگی استخوانی آن، بازتر کردن چشم ها و به طور کلی ایجاد چهرهای با ظاهر طبیعی تر، زنانه تر و لطیف تر می باشد.

 



:: برچسب‌ها: عمل جراحی پلاستیک پیشانی برای کوچک و کوتاه کردن , کوتاه کردن پیشانی , بروز عفونت , پیشانی بلند چگونه انجام می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 2132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

تامبون بینی چیست و آیا استفاده از تامبون درد دارد

تامبون بینی چیست و آیا استفاده از تامبون درد دارد

 

در گذشته یکی از معایب اصلی انجام عمل جراحی بینی فرایند بسیار ناراحت کنندهی بهبودی بوده است. تکنیکهای قدیمی شامل ترومای قابل توجه به ساختارها و بافتهای بینی بودند که منجر به کبودی، تورم و خونریزی پس از عمل قابل توجه میشده است.

به منظور کنترل این عوارض جانبی، جراحان از تکنیکی به نام تامپون بینی استفاده میکردند. این روش دلهرهآور پس از جراحی رینوپلاستی چه با اهداف عملکردی، چه زیبایی و یا ترمیمی معمول بود، و بیماران برای دستیابی به نتایج مورد نظر باید از آن استفاده میکردند.

اما تامپون بینی چیست؟ و آیا استفاده از آن پس از عملهای رینوپلاستی مدرن نیز ضروری است و چگونه روشهای تغییر یافته بر بیماران رینوپلاستی تاثیر میگذارند؟

 



:: برچسب‌ها: تامبون بینی چیست و آیا استفاده از تامبون درد دارد عمل و مشکلات دیگر ناشی از ترومای جراحی , , , جلسات معاینه منظم , روز در طول فرایند بهبودی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه با عمل جراحی  افتادگی نوک بینی را درمان کنیم

افتادگی بینی (پتوزیس) وضعیتی است که علاوه بر زیبایی بینی، عملکرد آن را با مسدود کردن مسیر جریان هوا تحت تأثیر قرار میدهد. پتوزیس یک اصطلاح پزشکی است که برای افتادگی اعضای بدن از جمله بینی به کار میرود.

بینی یکی از اجزای اصلی صورت است که افتادگی نوک آن میتواند ظاهر کلی صورت را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. افتادگی بینی علل متعددی دارد و بسته به شرایط بیمار با استفاده از روشهای جراحی و غیر جراحی قابل درمان میباشد.

در بسیاری از عملهای جراحی زیبایی بینی فرد دچار افتادگی بینی میشود. افتادگی بینی میتواند ناشی از علل طبیعی و یا افزایش سن باشد و ظاهری بسیار نامطلوب و سالخورده به صورت بیمار میبخشد. در برخی موارد این مشکل تدریجاً به دلیل تکیه گاه نداشتن نوک بینی ایجاد میشود.



:: برچسب‌ها: چگونه با عمل جراحی افتادگی نوک بینی را درمان کنیم وضعیت نوک بینی , , سست شدن بافتهای همبند , افزایش سن اغلب افتادگی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بعد از عمل جراحی بینی چگونه از عینک  استفاده کنیمبعد از عمل جراحی بینی چگونه از عینک  استفاده کنیم

بعد از عمل جراحی بینی چگونه از عینک  استفاده کنیم

 

آیا به تازگی عمل جراحی زیبایی بینی انجام دادهاید و به دنبال این جواب هستید که چه زمانی میتوانید دوباره از عینک استفاده کنید؟ بدون عینک بودن ممکن است برای برخی از بیماران دشوار باشد، اما لازم است مطمئن شوید که بینی شما زمان کافی برای بهبودی مناسب را داشته است.

 

شما باید برای تورم متوسط و کبودی نسبی آماده باشید، اگرچه میزان تورم از بیماری به بیمار دیگر متغیر است. بیشتر تورم و کبودی باید در حدود 1-2 هفته کاهش یابد، با این حال ممکن است تورم تا 2 ماه ادامه یابد. بهتر است از قرار دادن وزن عینک روی استخوانهای بینیتان و به احتمال ایجاد تغییراتی که نیاز به جراحی ترمیمیدارند، اجتناب کنید. در اینجا چند نکته در مورد عینک و رینوپلاستی وجود دارد.

مدتی صبر کنید تا بهبود یابید
برنامه ریزی برای عمل بینی باید زمان بیشتری از وقت مورد نیاز برای مشاوره و نوبت قطعی جراحی را شامل شود. بعد از عمل جراحی، باید زمانی را صبر کنید تا به طور کامل بهبود یابید. یکی از بهترین راههای بهبودی این است که به سادگی از شلوغی زندگی روزمره بگذرید و به بدن خود استراحت دهید. اگر زمانی را برای بازیابی کامل صرف کنید، دیگر در مورد استفاده از عینک برای انجام فعالیتهای مهم نگران نخواهید بود. قبل از بازگشت به حالت عادی، به خود اجازه دهید به طور کامل بهبود یابید.

از لنزهای تماسی استفاده کنید
اگر قصد شرکت در فعالیتهایی را دارید که نیاز به دید واضح دارند، میتوانید از برخی از لنزهای تماسی یکبار مصرف استفاده کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا به استفاده از لنز عادت کنید، پس مطمئن شوید که چند هفته قبل از عمل جراحی آنها را امتحان کنید. آخرین چیزی که با آن روبرو میشوید، و مهمتر از بهبودی بعد از عمل است، تطبیق با لنزهای تماسی میباشد. اگر احساس میکنید که چشمان شما برای استفاده از لنز خیلی خشک هستند، از قطرههای روان کننده چشمی استفاده نمایید.

از عینک های بدون پل استفاده کنید
علت اینکه شما نباید از عینک در زمان بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی استفاده کنید، این است که بر روی پل (دقیقا بخشی از بینی که دوره بهبودی حیاتی را طی میکند) بینی فشار وارد مینماید. شما میتوانید تا حدود چهار هفته پس از جراحی از عینکی استفاده کنید که بر روی قوس بینی فشاری اعمال نکند. اگر توانایی خرید عینکهای بدون پل را ندارید، میتوانید از نوار چسب استفاده کنید تا عینکهای معمولیتان را به پیشانی متصل کنید؛ این کار کمک خواهد کرد که فشار از پل بینی برداشته شود.

از عینک بر روی گچ بینی استفاده کنید
اگر گچ خارجی بر روی بینی داشته باشید، به راحتی عینک خود را بر روی گچ قرار دهید. گچ بینی به صورت محکم بینی را پوشانده و عینک با بازیابی شما پس از عمل در تداخل نخواهند بود. با این حال، هنگامی که گچ برداشته میشود، استفاده از عینک نیز باید منتفی گردد. در طول مراجعات پس از عمل، پزشک به شما خواهد گفت که چه زمانی استفاده دوباره از عینک خود را شروع کنید.

آیا می توان از عینک آفتابی استفاده کرد ؟

قوانین مشابه عینکهای معمولی برای عینکهای آفتابی نیز استفاده میشود. با این حال، در نظر داشته باشید که لازم است از قرارگیری در معرض خورشید دوری کنید، تا بخیههایتان به طور کامل بهبود یابد. اگر زودتر از موعد جلوی آفتاب قرار گیرید، خطر تبدیل شدن بخیهها به جای زخمهای تیره وجود خواهد داشت. بهترین راه اجتناب از نور خورشید است. اگر در محیط بیرون و در معرض نور خورشید قرار دارید، بخیهها را با گذاشتن یک کلاه بزرگ محافظت کنید.

v



:: برچسب‌ها: بعد از عمل جراحی بینی چگونه از عینک استفاده کنیم , بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی , برای عینکهای آفتابی , پل بینی به طور کامل قادر , ترشح وگرفتگی , هیچ فشار و وزنی از عینک بر بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

سینوزیت مزمن چیست و چگونه سینوزیت مزمن را درمان کنیم

سینوزیت مزمن چیست و چگونه سینوزیت مزمن را درمان کنیم

 

سینوزیت مزمن به حالتی گفته می‌شود که با علایمی همچون گرفتگی،‌ احساس درد در دندان‌های قدامی، تب، وجود خلط در پشت حلق و چرک بینی همراه باشد.

شایع‌ترین علت ایجاد سینوزیت مزمن چیست؟

وی اضافه کرد: سردرد همراه با فشار در ناحیه صورت، سرماخوردگی طولانی که با درمان های معمول بهبود نمی‌یابد، نیز از نشانه های ابتلا به سینوزیت مزمن است.

 



:: برچسب‌ها: سینوزیت مزمن چیست و چگونه سینوزیت مزمن را درمان کنیم , مزمن همیشه از گرفتگی طولانی , سی تی اسکن , متخصص جراحی , حفرات تنگ شده , جراحی از ایجاد التهاب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بیماری سینوزیت را چگونه تشخیص بدهیم وچگونه سینوزیت را درمان کنیم

بیماری سینوزیت را چگونه تشخیص بدهیم وچگونه سینوزیت را درمان کنیم؟

سینوزیت چیست؟

به حفره هایی که در اطراف بینی و در سایر قسمتهای صورت در استخوانها وجود دارند و در آنها هوا وجود دارد،سینوس گفته می شود.در سینوزیت حاد سینوسها ملتهب و متورم می شوند.


بیماری سینوزیت مزمن و علائم آن

التهاب و تورم سینوسها در تخلیه ی ترشحات اختلال ایجاد می کند و موجب افزایش ترشح مایع مخاطی می شود.این بیماری شایع است و تنفس عادی فرد، ا ز طریق بینی را با مشکل مواجه می کند.اگر دچا ر سینوزیت شوید ممکن است نواحی اطراف بینی و چشمها متورم شوند و احساس کنید صورت شما کمی متورم شده است. ممکن است در صورت خود درد ضربان داری حس کنید و یا دچار سردرد شوید.بیشتر اوقات سینوزیت حاد به دنبال سرماخوردگی رخ میدهد.

 

 



:: برچسب‌ها: بیماری سینوزیت را چگونه تشخیص بدهیم وچگونه سینوزیت را درمان کنیم , عفونت می تواند به سیاهرگهایی , تخلیه آنها را آسانتر , دوش آب گرم , -سرم شستشو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

عامل گرفتگی های بینی چیست وچگونه گرفتگی بینی را درمان کنیم

 

 عامل گرفتگی های بینی چیست وچگونه گرفتگی بینی را درمان کنیم

درمان گرفتگی مزمن بینی

 

گرفتگی بینی یکی از مشکلات مهم در سلامت افراد جامعه است.

متاسفانه به دلیل شیوع زیاد این مشکل و تدریجی بودن عوارض ناشی از آن، این موضوع کمتر در کانون توجه بیماران قرار می‌گیرد و در بسیاری از موارد تا زمانی که عوارض و درد ایجاد نکرده باشد، موجب مراجعه به پزشک نمی شود.
تغییرات رفتاری، افزایش فشارخون و بسیاری از مشکلات در سلامت جسم و روان و زندگی اجتماعی افراد ممکن است با انسداد بینی مرتبط باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: عامل گرفتگی های بینی چیست وچگونه گرفتگی بینی را درمان کنیم , تخلیه‌ ترشحات پشت بینی‌ , مجرای تنفسی بینی و رفع مشکلات تنفسی , اعمال‌ جراحی‌ در بدن‌ , قسمت‌های منحرف تیغه بینی , درمان سینوزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

خرخر را چگونه درمان کنیم

خرخر را چگونه درمان کنیم

خُرخُر درمان می شود

 

بسیاری از بیماران که از خرخر کردن شبانه رنج می برند، از درمان قطعی آن نا امید هستند اما باور کنید این درمان ناممکن نیست . بسته به علت خرخر درمان آن هم متفاوت خواهد بود.



:: برچسب‌ها: خرخر را چگونه درمان کنیم , انسداد هنگام خواب , عمل فارنگوپالاتواولوپلاستی , بسیاری از بیماران که از خرخر کردن , مراقبت ها مشکلات برطرف , حالت طاق باز خرخر تشدید ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

سینوزیت چیست وچگونه آنرا درمان کنیم

سینوزیت چیست وچگونه آنرا درمان کنیم

سینوزیت, درمان سینوزیت, سینوس‌

 سینوزیت بیماری شایع و آزاردهنده‌ای است و چه بسا بسیاری از مردم گرفتار آن هستند و خیلی از آنها نیز به غلط تصور می‌کنند به این بیماری مبتلا شده‌اند، زیرا تعداد زیادی از مردم ما سردرد را پیامد اصلی سینوزیت می‌دانند؛ اما سینوزیت نشانه‌های دیگری غیر از سردرد دارد. امروزه درمان‌های مختلفی برای این بیماری ارائه می‌شود که کیفیت زندگی بیماران را ارتقا می‌دهد و تا حد زیادی بیماری را درمان یا علائم را کنترل می‌کند.

 

 



:: برچسب‌ها: هر سردردی سینوزیت نیست , باعث پاکسازی ترشحات آلوده , آلاینده‌ها و مواد حشره‌کش , شست‌وشوی روزانه , بیماران مبتلا به سینوزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه سینوزیت را تخلیه و در خانه درمان کنیم

چگونه سینوزیت را تخلیه و در خانه درمان کنیم

نکات درمان خانگی سینوزیت 

به حفره هایی که در اطراف بینی و در سایر قسمتهای صورت در استخوانها وجود دارند و در آنها هوا وجود دارد،سینوس گفته می شود.در سینوزیت حاد سینوسها ملتهب و متورم می شوند.

التهاب و تورم سینوسها در تخلیه ی ترشحات اختلال ایجاد می کند و موجب افزایش ترشح مایع مخاطی می شود.این بیماری شایع است و تنفس عادی فرد، ا ز طریق بینی را با مشکل مواجه می کند.اگر دچا ر سینوزیت شوید ممکن است نواحی اطراف بینی و چشمها متورم شوند و احساس کنید صورت شما کمی متورم شده است. ممکن است در صورت خود درد ضربان داری حس کنید و یا دچار سردرد شوید.کاشت مو

کاشت مو

 



:: برچسب‌ها: شما تنها این بیماری , دنبال سرماخوردگی , کمی جوش شیرین , کافور و یا روغن اوکالیپتوس , تعدادی از مطالعات از منافع سوپ مرغ , احتقان بینی , ترشحات مایل به سبز بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه بعد از عمل زیبایی ورم بینی را کم کنیم

 

ورم بینی بعد از عمل جراحی زیبایی و راه های کاهش آن

amal-Optimized

گرفتن نتیجه فوری پس از جراحی زیبایی بینی ایده‌ آل خواهد بود، اما این آرزویی بیش نیست. عمل زیبایی بینی می‌تواند نتایج چشمگیری داشته باشد، با این حال مشاهده نتایج آن یک هزینه نیز دارد، زیرا از آنجا که این عمل پیچیده و نسبتاً تهاجمی است، پس از انجام آن به گذراندن یک دوره بهبودی اولیه به مدت حدوداً دو هفته نیاز است.

 



:: برچسب‌ها: چگونه بعد از عمل زیبایی ورم بینی را کم کنیم , کاهش و جلوگیری از تورم , زخم‌های جراحی شروع , بهترین راه مقابله , بهره‌گیری از پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بعد از جراحی زیبایی بینی چه کارهایی انجام دهیم

در دوران پس از جراحی، ترمیم زخم‌ها و التیام بافت‌ها باید روند مناسبی را طی کند؛ بنابراین دستیابی به نتایج مطلوب در جراحی پلاستیک بینی، بدون مراقبت‌های دقیق پزشک و بیمار امکان‌پذیر نخواهد بود.

رازهای جوان ماندن
ساعت‌های ابتدایی پس از جراحی
در ساعت‌های ابتدایی پس از جراحی، خونریزی جزئی به صورت نشت خون از کنار پانسمان بینی، کاملاً طبیعی بوده و به هیچ وجه نگران‌کننده نیست. در این شرایط، می‌توان با دستمال کاغذی مرطوب صورت بیمار را تمیز کرد.



:: برچسب‌ها: غضروفی و پوست , وجود کوچک‌ترشدن نه تنها بر زیبایی , جراحی در قسمت استخوانی بینی , ترشحات بینی با فشار خودداری , یش از اندازه بالا رفته , مدت دو ماه و غواصی به مدت سه ماه ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

افتادگی بینی را چگونه جراحی می کنند

یکی از رایج ترین مشکلاتی که بیماران برای اصلاح آن اقدام به جراحی بینی می کنند، افتادگی بینی است. افتادگی بینی یکی از انواع عیوب بینی است که علاوه بر اینکه بر ظاهر بینی تاثیر می گذارد،

جراحی افتادگی بینی

می تواند کارایی بینی را نیز از طریق انسداد راه تنفسی تحت تاثیر خود قرار می دهد. در بسیاری از موارد بیماران به مطب می آیند و از ظاهر بینی خود شکایت می کنند بدون اینکه بدانند چیزی که باعث نارضایتی آنها شده است همان افتادگی بینی است.

دلایل افتادگی بینی زیاد است و درمان آن بسته به وسعت عیوب بینی می تواند با روش های جراحی و غیر جراحی انجام شود.

 



:: برچسب‌ها: افتادگی بینی را چگونه جراحی می کنند , بینی نوک گرد , دست رفتن کلسیم استخوان , سوراخ های بینی و صفحه ی عبوری از کانال گوش , اصلاح افتادگی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه بینی کج را جراحی زیبایی  می کنند

 

بسیاری از بیمارانی که در گذشته بینی شان شکسته است و قبلا برای کاهش شکستگی بینی با روش بسته اقدام کرده اند، نیاز به درمان کجی یا پیچ خوردگی بینی دارند.

بینی پیچ خورده

علاوه بر این بسیاری از بیمارانی که برای درمان بینی کج یا پیچ خورده، جراحی بینی انجام داده اند ممکن است متوجه شوند که کجی بینی آنها هنوز باقی مانده است و به دنبال جراحی دوم و سوم برای ترمیم کجی یا پیچ خوردگی باقیمانده ی بینی خود باشند.

 



:: برچسب‌ها: چگونه بینی کج را جراحی زیبایی می کنند , انحراف بینی فقط از لحاظ ظاهری , همه ی قسمت های بینی , دیگری مانند صاف کردن انحراف پل بینی , برنامه ی سخت برای یک پیچ خوردگی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بعد از جراحی زیبایی بینی چه غذاهایی بخوریم

وقتی که شما برای جراحی بینی اقدام می کنید، ممکن است جراحتان به شما توصیه کند که تا جایی که ممکن است خوراکی های شفا بخش و سالم مصرف کنید.

ترشحات پشت حلق و ارتباط آن با انحراف بینی و پولیپ

این کار به کاهش ریسک ها و مشکلات پس از جراحی کمک بسیاری می کند و همچنین کمک می کند که بدن شما با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند.

بلافاصله پس از جراحی : غذاهای نرم

وقتی جراحی بینی شما به اتمام می رسد و به خانه بر می گردید ممکن است خیلی گرسنه باشید. غذاهای نرم که تا حدودی مزه ی ملایم و مطلوبی دارند برای بعد از جراحی کاملا مناسب هستند.



:: برچسب‌ها: تغذیه ی سالم با , خوردن غذاهایی مثل استیک , احتمال سوختن دهان , نوشیدنی های کافئین دار , مدت زمان بهبود ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه بعد از جراحی بینی کبودی زیر چشم را ازبین ببریم

 

چگونه بعد از جراحی بینی کبودی زیر چشم را ازبین ببریم

 

 

کبودی زیر چشم و استخوانهای گونه یکی از شایعترین عوارض جانبی رینوپلاستی و یا عمل بینی است. البته این عارضه بخشی از روند بهبود در بدن بیمار است. اکثر بیمارانی که بینی خود را نزد یک جراح معتبر و مجرب عمل کردهاند بعد از یک هفته شاهد کبودی خفیف در زیر چشم بودند اما تعدادی معدودی نی زوجود داشتند که کبودی زیر چشم آنها بسیار شدید مشاهده شده است.

یک زن 3 روز پس از عمل جراحی بینی

در برخی موارد کبودی شدید زیر چشم از کنترل جراح و بیمار خارج است. بهعنوان مثال، با افزایش سن و پیری، رگهای خونی نازکتر و ضعیفتر میشود در نتیجه کبودی زیر چشم بیماران مسنتر طبیعتا شدیدتر و بیشتر خواهد بود. کبودی شدید زیر چشم در افرادی که مبتلا به اختلالات خونریزی هستند و یا داروی رقیقکننده خون مصرف میکنند نیز بهمراتب بیشتر است.

 



:: برچسب‌ها: چگونه بعد از جراحی بینی کبودی زیر چشم را ازبین ببریم , داروهای ضد انعقاد خون , کاهش کبودی زیرچشم , رگهای خونی افراد , خطر عوارضهای درحین جراحی , عمل کیسه حاوی یخ ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

تحت چه شرایطی جراحی زیبایی بینی را نباید انجام دهیم

 

ممنوعیت های جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی امروزه در بین تمام افراد طرفداران بسیاری دارد. در کشور ایران، جراحی بینی پرطرفدارترین عمل زیبایی محسوب می شود. با تمام پیشرفت هایی که در زمینه جراحی زیبایی بینی حاصل شده است، ممکن است برخی از افراد محدودیت هایی برای انجام این عمل داشته باشند.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

 

یکی از عوامل مهم قبل از جراحی بینی، داشتن سلامتی کامل جسمی می باشد.

ممکن است فرد دچار بیماری یا اختلالات خاصی باشد که این عوامل قبل از عمل تحت نظر جراح بینی شما کنترل و درمان می شود.

 



:: برچسب‌ها: تحت چه شرایطی جراحی زیبایی بینی را نباید انجام دهیم , داشتن سلامتی کامل جسمی , آلرژی به دارو , شاخک های بینی , مراکز مخصوص درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

جراحی انحراف بینی چگونه انجام می شود

 

جراحی انحراف بینی

آسیب های بینی به دلایل مختلفی برای افراد ایجاد می شود و برای اینکه بتوان این عیب ها را از بین برد جراح بینی می تواند به شما کمک کند تا این نقایص را از بین ببرید.جراحی بینی می تواند به منظور زیبایی و یا درمانی انجام شود.

 

ممنوعیت های جراحی بینی

 

آسیب هایی که برای بینی رخ می دهد می تواند ساختمان بینی را مختل کند و بیمار را با مشکلاتی رو به رو کند.انحراف بینی از جمله مشکلاتی است که برای افراد ناراحتی ایجاد می کند و اختلالاتی را در تنفس بیمار ایجاد می کند.انحراف بینی لزوما با کجی بینی همراه نیست و نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شود . جراحی انحراف بینی معمولا باعث رضایت مندی فرد شده و بیمار از مشکلات تنفسی رهایی پیدا می کند.جراحی انحرافی بینی یک عمل ساده بوده و در صورت درخواست بیمار می توان به صورت همزمان با جراحی زیبایی بینی انجام بگیرد.

 



:: برچسب‌ها: جراحی انحراف بینی چگونه انجام می شود , عوامل ارثی و همچنین ژنتیکی , غضروف های اضافی بینی , مشکلات بینی , جراحی انحراف بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بر روی بینی های گوشتی چگونه عمل زیبایی انجام می گیرد

 

جراحی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی یکی از عمل های زیبایی جهت تناسب اعضای چهره است که امروزه افراد زیادی این جراحی زیبایی را انجام می دهند و شاهد زیبا تر شدن چهره شان هستند.

برای انجام جراحی زیبایی بینی باید نکاتی را رعایت کرد تا بتوان به نتیجه ای مطلوب رسید. یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است. جراح بینی با تجربه می تواند به خوبی ایرادات بینی شما را برطرف کند. بنابر این لازم است که در انتخاب جراح بینی دقت لازم را داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: بر روی بینی های گوشتی چگونه عمل زیبایی انجام می گیرد , پهن بودن نوک بینی , ازگشت بینی گوشتی و افتادگی , تزریق سطحی , افتادگی نوک بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

در چه شرایطی بینی شکسته نیاز به جراحی ندارد

 

جراحی بینی شکسته

بینی یکی از اجزای برجسته صورت می باشد و به هین دلیل بیشتر در معرض آسیب دیدگی و ضربه قرار خواهد گرفت . استخوان ضعیف بینی باعث شده تا شکستگی بینی یکی از شایع تری شکستگی ها تلقی شود شکستگی بینی بسته به شدت و زاویه برخورد عارضه ای جدی به بار می آورد که یکی مهمترین آنها تاثیر بر روی ظاهر فرد می باشد و اختلالات تنفسی بوجود می آورد.

 

 

اگر قبل از سن بلوغ ضربه به بینی وارد شود علاوه بر اینکه شکستگی بینی ایجاد خواهد کرد به مرکز غضروف سازی و استخوان سازی نیز صدمه خواهد زد . همان طور که سایر اجزای بدن تا سن بلوغ رشد می کند بینی هم نیز تا رسیدن به سن بلوغ رشد خواهد کرد و با آسیب رسیدن به مرکز غضرووف سازی و استخون سازی رشد آنها با اختلال مواجه خواهد شد بدین صورت که از حالت نرمال خود خارج می شود و ممکن است بیش از حد معمول رشد کند. حال اگر با وارد شدن ضربه به بینی در دوران کودکی شکستگی بینی بوجود نیاید ممکن است در دراز مدت شکل بینی تغییر کند

 



:: برچسب‌ها: در چه شرایطی بینی شکسته نیاز به جراحی ندارد , غضرووف سازی و استخون سازی , کبودی در ناحیه بینی , عمل جراحی شکستگی , مخاط تیغه بینی , جراحی شکستگی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه نکانتی را بعد از عمل جراحی زیبایی باید رعایت کنیم

بینی ها با توجه به جنس پوست و نوع غضروف ها به چند نوع استخوانی (غضروفی ) ، گوشتی و نیمه غضروفی تقسیم می شوند . شناخت نوع بینی و جنس غضروف ها نیاز به بررسی و معاینه از جانب متخصص دارد ،

عمل بینی طبیعی

جراح زیبایی بینی با توجه به ضخامت پوست و نیز میزان استحکام غضروف ها نوع بینی شما را تشخیص می دهد .

بینی استخوانی

از ویژگی های بینی های استخوانی می توان به پوست نازک و غضروف محکم آن اشاره کرد .بینی های استخوانی اغلب دارای مختصر قوز و انحراف می باشند، بینی های استخوانی نیاز به شناخت دقیق و بررسی از جانب جراح دارد تا معایب باطنی مانند گرفتگی ها نیز بررسی شود .

 



:: برچسب‌ها: چه نکانتی را بعد از عمل جراحی زیبایی باید رعایت کنیم , پوست نازک و غضروف محکم , جراحی بینی های عروسکی , نمونه کارهای جراح , مشکلات تنفسی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه نکاتی را قبل از جراحی بینی باید رعایت کرد

آسپرین و داروهای مشابه آن مانند پروفن دست‌کم دو هفته پیش از عمل نباید مصرف شوند زیرا تمایل به خونریزی را افزایش می‌دهند

- در صورت سرماخوردگی ویروسی لازم است عمل جراحی به مدت چند هفته به تعویق بیفتد.

به چه نکاتی باید در جراحی زیبایی بینی به آن توجه داشت ؟


- هدف هر عمل زیبایی بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است نه رسیدن به زیبایی کامل و مطلق.

- دو هفته قبل و بعد از عمل جراحی نباید سیگار کشید.

-



:: برچسب‌ها: چه نکاتی را قبل از جراحی بینی باید رعایت کرد , وضع ظاهری , عوارض تنفسی , قوز استخوانی یا غضروفی , سوراخ‌های بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه آزمایش های پزشکی  به تشخیص کم شنوایی و درمان آن به ما کمک می کند

 

در این قسمت پیرامون برخی از آزمایشهای پزشکی که ممکن است برای یافتن علت کم شنوایی فرزندتان انجام شوند ، توضیحاتی ارائه خواهد شد .10

آزمایشهایی که از فرزندتان به عمل خواهد آمد می توانند تنها علت 40 تا 50 درصد موارد از کم شنوایی ها را مشخص کنند……

آزمایشهایی که از فرزندتان به عمل خواهد آمد می توانند تنها علت 40 تا 50 درصد موارد از کم شنوایی ها را مشخص کنند و علت باقی 50 تا 60 درصد موارد دیگر نامشخص باقی می ماند . اگر نتوانستید متوجه علت کم شنوایی فرزندتان شوید لااقل می توانید مشخص کنید چه چیزهایی سبب بروز آن نشده اند

 



:: برچسب‌ها: چه آزمایش های پزشکی به تشخیص کم شنوایی و درمان آن به ما کمک می کند , موارد کم شنوایی , اعضای خانواده آزمایش خون , آزمایش ژنتیکی , نتایج آزمونها ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه خورپوف یاخرناس و وقفه های تنفسی حین خواب را درمان کنیم

 

خرناس و وقفه های تنفسی حین خواب

 

خرخر صداییست که در هنگام دم درحین خواب در اثر لرزش بافتهای نرم مسیر تنفسی (از بینی تا حنجره) ایجاد می شود. معمولا عواملی که مسیر تنفس را تنگ می کنند سبب ایجاد خرخر می شوند. از جمله عوامل موثر در ایجاد خرخر موارد زیر را می توان نام برد:

  • انحراف تیغه بینی

  • تنگی مادرزادی بینی و حلق

  • پولیپ بینی

 



:: برچسب‌ها: چگونه خورپوف یاخرناس و وقفه های تنفسی حین خواب را درمان کنیم , جراحی و برداشتن لوزه‌ها , افزایش خطر سکته‌های قلبی , رغم ساعات کافی خواب , رمان خرناس جراحی‌های ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه ژن هایی برای شنوایی مهم هستند

 

محققان انگلیسی با بررسی سه هزار ژن در موش ها متوجه شدند که 52 ژن که پیش از این شناسایی شده بودند برای شنوایی مهم هستند. محققان امیدوارند که این کشف به آنها در درک بهتر کاهش شنوایی در انسان ها کمک کند.

شنوایی کودک

 

خبرگزاری یونایتدپرس، محققان شورای تحقیقات پزشکی Harwell در انگلیس در این آزمایش بیش از سه هزار موش را در زمینه کاهش شنوایی بررسی کردند؛ در هر یک از این موش ها یک ژن از فعالیت افتاده بود.
در این بررسی، توانایی هر موش برای تشخیص پنج فرکانس مختلف در یک طیف صوتی آزمایش شد. درصورتی که موشی قادر به شنیدن صداهای کم دو فرکانس یا بیشتر نبود به عنوان کم شنوا در نظر گرفته می شد.

 



:: برچسب‌ها: چه ژن هایی برای شنوایی مهم هستند , خبرگزاری یونایتدپرس , محققان برآورد می کنند , سه هزار موش , سندرم ژنتیکی در کاهش شنوایی , تشخیص و مشاوره بیماران ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد