نوشته شده توسط : خیرالله

تامبون بینی چیست و آیا استفاده از تامبون درد دارد

تامبون بینی چیست و آیا استفاده از تامبون درد دارد

 

در گذشته یکی از معایب اصلی انجام عمل جراحی بینی فرایند بسیار ناراحت کنندهی بهبودی بوده است. تکنیکهای قدیمی شامل ترومای قابل توجه به ساختارها و بافتهای بینی بودند که منجر به کبودی، تورم و خونریزی پس از عمل قابل توجه میشده است.

به منظور کنترل این عوارض جانبی، جراحان از تکنیکی به نام تامپون بینی استفاده میکردند. این روش دلهرهآور پس از جراحی رینوپلاستی چه با اهداف عملکردی، چه زیبایی و یا ترمیمی معمول بود، و بیماران برای دستیابی به نتایج مورد نظر باید از آن استفاده میکردند.

اما تامپون بینی چیست؟ و آیا استفاده از آن پس از عملهای رینوپلاستی مدرن نیز ضروری است و چگونه روشهای تغییر یافته بر بیماران رینوپلاستی تاثیر میگذارند؟

 



:: برچسب‌ها: تامبون بینی چیست و آیا استفاده از تامبون درد دارد عمل و مشکلات دیگر ناشی از ترومای جراحی , , , جلسات معاینه منظم , روز در طول فرایند بهبودی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه با عمل جراحی  افتادگی نوک بینی را درمان کنیم

افتادگی بینی (پتوزیس) وضعیتی است که علاوه بر زیبایی بینی، عملکرد آن را با مسدود کردن مسیر جریان هوا تحت تأثیر قرار میدهد. پتوزیس یک اصطلاح پزشکی است که برای افتادگی اعضای بدن از جمله بینی به کار میرود.

بینی یکی از اجزای اصلی صورت است که افتادگی نوک آن میتواند ظاهر کلی صورت را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. افتادگی بینی علل متعددی دارد و بسته به شرایط بیمار با استفاده از روشهای جراحی و غیر جراحی قابل درمان میباشد.

در بسیاری از عملهای جراحی زیبایی بینی فرد دچار افتادگی بینی میشود. افتادگی بینی میتواند ناشی از علل طبیعی و یا افزایش سن باشد و ظاهری بسیار نامطلوب و سالخورده به صورت بیمار میبخشد. در برخی موارد این مشکل تدریجاً به دلیل تکیه گاه نداشتن نوک بینی ایجاد میشود.



:: برچسب‌ها: چگونه با عمل جراحی افتادگی نوک بینی را درمان کنیم وضعیت نوک بینی , , سست شدن بافتهای همبند , افزایش سن اغلب افتادگی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()